Ebben az adásban a Bait Bait márka tulajdonosa, Varga Péter, és a marketing kommunikációért felelős Hamvasi Miklós segített kibontani a témát, hogy hogyan lehet saját márkát építeni a horgász csalik világában.
Peti elmesélte, milyen út vezetett odáig, míg sikerre vitte Magyarország egyik legismertebb csali márkáját, hogyan működnek a bojlik a víz alatt és milyen kombinációkat ajánl a horágsztársaknak.
Miki pedig mesélt kicsit a Balaton jelenlegi állapotáról, az elképesztő fogásokról, és arról, hogy milyen kihívásokkal találkozik a márkakommunikáció területén.
– Az íz vagy a hatásmechanizmus fontosabb a bojlik esetében?
– Mitől különlegesek a Bait Bait wafter és pop-up feeder csalik?
– Javult vagy romlott a Balaton ponty állománya?
– Hogyan fotózzunk úgy kapitális halakat, hogy azt a csali gyártója is büszkén kommunikálhassa?
Bait Bait termékek a Fishinda Marketplace-en: cutt.ly/PmaU3sZ
Kövesd a Parti-Arcok Podcastet mindenhol:
Facebook oldal: www.facebook.com/partiarcokpodcast
Zárt Facebook csoport: www.facebook.com/groups/partiarcokpodcastcsoport
Instagram: www.instagram.com/parti_arcok_podcast/
Töltsd le a Fishinda App-ot, és csatlakozz Európa legnagyobb horgászközösségéhez: vy9r9.app.goo.gl/fishinda